12 November 2008

Day 89 : Cringe Moments



Cringe Moments


An entry from Ms B really make my day..so just want to share with you some of my cringe moments :)


Cringe Moments No 1

As u all know..I'm working as a lecturer back in Malaysia. So..I have to give lecture and handle lab practical. Lecture pertama yang perlu diajar adalah Immunologi (one of the science subject) and guess what..punye nervous that day..kelas yang perlu I masuk is Dewan Kuliah 3. Unfortunately, ade 2 dewan kuliah yang terletak bersebelahan..Dewan Kuliah 2 and Dewan Kuliah 3..and guess what happened next?

I tersalah masuk dewan kuliah and bagi lecture to student from other department for 10 minutes until one of the students asked me

Cik..ni subjek ape? Kami x belajar subjek ni untuk this semester

I was like..apekah??

:(

Maluu ok :(


Cringe Moments No 2

I'm having lunch with my colleagues and we're having our meal at McD Jalan Pahang. Me and my friend ordered the food and we just put our meal at the table..sorang pegi basuh tangan, sorang pegi amik sos..sorang pegi toilet..

I yang pegi basuh tangan..duduk la terus and terus makan my nugget..tetiba ade jejaka kacak yang datang menghampiri..I was on adrenaline rush :P

Then dia senyum and tegur..kenapa u makan my nugget?

I was like??

OMG..I sit at the wrong table and makan nugget jejaka kacak tu dengan muka tak malu :P

Where to hide my face at the moment?

My friend was laughing hard at the back :P


Cringe Moment no 3


I joined Fitness First last year and went to gym quite frequently usually after work. So..as usual, I tukar baju kerja (baju kurung) and start running slowly at the treadmill. One of the fitness instructor came to me. I thought he want to ask me out because we do know each other before this.

Suddenly dia tanya

Him : Cantik kasut..

I : Memangla..orangnya pun cute..harus la kasut pun cute :)

Him : U tak lenguh kaki ke

I: I baru je start..x de la lenguh2 (dalam hati..concern jugak mamat ni :P)

Him: I salute u sebab boleh jogging with Hush Puppies heels

I: ...... (tengok pada kasut)


That was the story..rupanya I jog with heels..pandainya budak nama Inah ni kan :P


That was some of my cringe moments..lots of it but i think that's enough for an entry

There you go Ms B :)

Happy reading :)

Cringe moments from plain Jane :D





12 comments:

@xiM said...

hehe..

suka baca alang nyer Cringe moments..

between,inah sengaja ekk makan nugget that guy..haha..

Inah said...

ciss..x sengaja ok :P..

Najib Ariyan Ali Basha said...

Kah kah kah kah kah kah kah... abang takder komen tapi ya rabbi kelakarnya... malu nya time tu.. malu malu. kalau abang lah terus berjalan sambil tutup muka... nape Inah tak mintak maaf kat brader Nugget tu... untung untung dapat!!!

Inah said...

erkk..dah minta maaf :(..malu mmg x tau nak letak muka kat mana..boley bayangkan muka saya mcm mana kalo tgh blur :P

dr itu! said...

~~haha, yg tersalah masuk kuliah n mengajar tuh memang lawak.. bULbul memang banyak kali gelakkan lecturer yang salah masuk kuliah neh :P

Inah said...

kaki gelakkan lecturer ek..sume manusia melakukan kesilapan..cewaahh..tetiba :P

aShaBuLz said...

hahahaha...my2...your cringe moments really make my day..huhu.

p/s: i really admire the way u write in your blog..its so much fun to read!! =)

Josh said...

hahahah... yang paling kelakar jogging ngan heels. Hahaha... lenguh badan ketawa... hahaah

zafi said...

lawak la ko nih! study ada baik?

Ms B said...

Inah dear,

U rock girl!!! :-)

psst... I think the next time I meet a good looking guy at McD, I shall do the same!!! :P

Ck said...

kelakarlah inah nih, wakakakkakaka!!!

Unknown said...

aiyo

:p

that is soo malu meh :D and funny :D