13 September 2009

Y1 D29 : Ramadhan Bazaar



Salam semua..harap semua ok2 saje :)

Yesterday we managed to have a Ramadhan Bazaar @ Bar Smith Lawn..best jugak..ramai yang datang :)

Here's some of the pic :)




Comey gambar ni :)



Keropok lekor



Comeykan..bila la nak ade anak sendiri nih :)


Sibuknya semua orang :)


Our stall - tepung pelita, nasi lemak, kuih lopes, cendol, lompat tikam, kek batik..fuyooo :D



keropok lekor..up close and personal :P

**

I'll be missing someone after 18th November..annoying he can be but when I try to hate him, the more I like him..hahahahaha :P

**

Nota I : Tomorrow I'll be having a practice run for my talk this Wednesday..hope all will be fine

Nota II : Zinc and genomic stability - title of my talk

Nota III : Ethics, paper, talk, experiment..sume kena settle before boleh bercuti ;)

Nota IV : Dah hampir 25 hari berpuasa..cepat kan masa berlalu :)









2 comments:

Faisal Admar said...

cute pic yang first tu :) i loike!

wah siapa punya resipi tu? macam-macam kan... :) sedap!

yep masa cepat betul berlalu. good luck ye :)

CATZ said...

wah..
meriahnya bazar ramadhan u ols..