2 February 2010

Y1 D181 : I wonder




Sometimes I wonder..who am I to you?

I wonder what will happen if I lose hope, can I rely on you?

I wonder what will happen if I lose someone, can I cry over your shoulder?

I wonder and wonder

Perhaps it's one of my stress breakdowns..hope it will not be that long

It's always hard to deal with emotions and rationals..thinking too much is killing me slowly..


**

Last nite buke pose :

Ayam goreng feeling KFC

Resipi :

1. Ayam - dipotong bersih2
2. Serbuk kari
3. Kunyit
4. Black Pepper
5. Garam
6. Minced ginger and garlic
7. Tepung gandum

Cara2 :

- 1-6 digaulkan bersama secukup rasa
- Panaskan minyak
- Golekkan ayam dalam tepung gandum
- Goreng bila minyak panas

Bubur jagung

ni lagi senang :)

1. Santan peket
2. Jagung dalam tin
3. Gula
4. sagu
5. Air

-Campurkan kesemua bahan dalam kuali..masak hingga pekat..and wallahhh..jadilah bubur jagung yang best :)


Gambar??

Malas nak amik sbb lapaq sgt semalam..tengok2 dah abis :)

Cubalah..not bad at all :)


Menu malam ni?

Daging kicap ade lagi, bubur jagung ade lagi..nak masak jugak..cucur pun layanzzz :)

4 comments:

CAHAYA said...

wah, kalau ada gambar sure dah meleleh air liur Cahaya. :)

Bagus la puasa. Cahaya lama dah x puasa sunat.

Inah said...

heh..ni pose ganti cahaya..and pose nazar :)..going to pose 5 hari minggu ni :)

aShaBuLz said...

The answer to your wondering:
Yes to all except the crying on the shoulder. =b

Hehe....chicken is my most beloved food. nyum2!!

Inah said...

heh..thanks ashabulz..stress skit kebelakangan ni :)